Archiv modelů

Vespa GTS 125 ie Super

Vespa GTS 125 ie Super

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Klasická i moderní, funkční i výkonná: GTS Super má všechny vlastnosti, které jsou tak oblíbené u značky Vespa. Dynamický charakter modelu je obohacen o sportovní detaily, jako jsou mřížka po pravé straně, černé ráfky zvýrazněné okrajem s efektem matného hliníku a analogové přístroje.

Vespa GTS 125 ie Super

Vespa GTS 125 ie Super

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Klasická i moderní, funkční i výkonná: GTS Super má všechny vlastnosti, které jsou tak oblíbené u značky Vespa. Dynamický charakter modelu je obohacen o sportovní detaily, jako jsou mřížka po pravé straně, černé ráfky zvýrazněné okrajem s efektem matného hliníku a analogové přístroje.

Vespa GTS 125 ie Super

Vespa GTS 125 ie Super

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Klasická i moderní, funkční i výkonná: GTS Super má všechny vlastnosti, které jsou tak oblíbené u značky Vespa. Dynamický charakter modelu je obohacen o sportovní detaily, jako jsou mřížka po pravé straně, černé ráfky zvýrazněné okrajem s efektem matného hliníku a analogové přístroje.

Vespa GTS 125 ie Super Sport

Vespa GTS 125 ie Super Sport

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Sportovní charakter Vespy je podtržen sérií modelů se sportovně orientovaným designem. Elegantní a temperamentní design GTS Super Sport je zvýrazněn exkluzivními a atraktivními matnými barvami. Sportovní vzhled je zvýrazněn černými ráfky.

Vespa GTS 125 ie Super Sport

Vespa GTS 125 ie Super Sport

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Sportovní charakter Vespy je podtržen sérií modelů se sportovně orientovaným designem. Elegantní a temperamentní design GTS Super Sport je zvýrazněn exkluzivními a atraktivními matnými barvami. Sportovní vzhled je zvýrazněn černými ráfky.

Vespa GTS 125 ie Super Sport

Vespa GTS 125 ie Super Sport

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Sportovní charakter Vespy je podtržen sérií modelů se sportovně orientovaným designem. Elegantní a temperamentní design GTS Super Sport je zvýrazněn exkluzivními a atraktivními matnými barvami. Sportovní vzhled je zvýrazněn černými ráfky.

Vespa GTS 250

Vespa GTS 250

GTS 250 je symbolem elegantních sportovních skútrů. Vespa se svojí elegantní a rafinovanou řadou Grand Turismo S reprezentuje v dnešním konkurenčním prostředí exkluzivní a jedinečná vozidla. Styl a elegance typické pro skútry Vespa jsou zvýrazněny rozsahem okouzlujících barev a jedinečným designovým řešením umístění parkovacího světla v masce.

Vespa GTS 250

Vespa GTS 250

GTS 250 je symbolem elegantních sportovních skútrů. Vespa se svojí elegantní a rafinovanou řadou Grand Turismo S reprezentuje v dnešním konkurenčním prostředí exkluzivní a jedinečná vozidla. Styl a elegance typické pro skútry Vespa jsou zvýrazněny rozsahem okouzlujících barev a jedinečným designovým řešením umístění parkovacího světla v masce.

Vespa GTS 250

Vespa GTS 250

GTS 250 je symbolem elegantních sportovních skútrů. Vespa se svojí elegantní a rafinovanou řadou Grand Turismo S reprezentuje v dnešním konkurenčním prostředí exkluzivní a jedinečná vozidla. Styl a elegance typické pro skútry Vespa jsou zvýrazněny rozsahem okouzlujících barev a jedinečným designovým řešením umístění parkovacího světla v masce.

Vespa GTS 250

Vespa GTS 250

GTS 250 je symbolem elegantních sportovních skútrů. Vespa se svojí elegantní a rafinovanou řadou Grand Turismo S reprezentuje v dnešním konkurenčním prostředí exkluzivní a jedinečná vozidla. Styl a elegance typické pro skútry Vespa jsou zvýrazněny rozsahem okouzlujících barev a jedinečným designovým řešením umístění parkovacího světla v masce.

Vespa GTS 300

Vespa GTS 300

GTS 300 je symbolem elegantních sportovních skútrů. Vespa se svojí elegantní a rafinovanou řadou Grand Turismo S reprezentuje v dnešním konkurenčním prostredí exkluzivní a jedinecná vozidla. Styl a elegance typické pro skútry Vespa jsou zvýrazněny rozsahem okouzlujících barev a jedinečným designovým řešením umístění parkovacího světla v masce. 

Vespa GTS 300

Vespa GTS 300

GTS 300 je symbolem elegantních sportovních skútrů. Vespa se svojí elegantní a rafinovanou řadou Grand Turismo S reprezentuje v dnešním konkurenčním prostredí exkluzivní a jedinecná vozidla. Styl a elegance typické pro skútry Vespa jsou zvýrazněny rozsahem okouzlujících barev a jedinečným designovým řešením umístění parkovacího světla v masce. 

Vespa GTS 300

Vespa GTS 300

GTS 300 je symbolem elegantních sportovních skútrů. Vespa se svojí elegantní a rafinovanou řadou Grand Turismo S reprezentuje v dnešním konkurenčním prostredí exkluzivní a jedinecná vozidla. Styl a elegance typické pro skútry Vespa jsou zvýrazněny rozsahem okouzlujících barev a jedinečným designovým řešením umístění parkovacího světla v masce. 

Vespa GTS 300

Vespa GTS 300

GTS 300 je symbolem elegantních sportovních skútrů. Vespa se svojí elegantní a rafinovanou řadou Grand Turismo S reprezentuje v dnešním konkurenčním prostredí exkluzivní a jedinecná vozidla. Styl a elegance typické pro skútry Vespa jsou zvýrazněny rozsahem okouzlujících barev a jedinečným designovým řešením umístění parkovacího světla v masce. 

Vespa GTS 300 Super

Vespa GTS 300 Super

Klasická i moderní, funkční i výkonná: GTS Super má všechny vlastnosti, které jsou tak oblíbené u značky Vespa. Dynamický charakter modelu je obohacen o sportovní detaily, jako jsou mřížka po pravé straně, černé ráfky zvýrazněné okrajem s efektem matného hliníku a analogové přístroje.

Vespa GTS 300 Super

Vespa GTS 300 Super

Klasická i moderní, funkční i výkonná: GTS Super má všechny vlastnosti, které jsou tak oblíbené u značky Vespa. Dynamický charakter modelu je obohacen o sportovní detaily, jako jsou mřížka po pravé straně, černé ráfky zvýrazněné okrajem s efektem matného hliníku a analogové přístroje.

Vespa GTS 300 Super

Vespa GTS 300 Super

Klasická i moderní, funkční i výkonná: GTS Super má všechny vlastnosti, které jsou tak oblíbené u značky Vespa. Dynamický charakter modelu je obohacen o sportovní detaily, jako jsou mřížka po pravé straně, černé ráfky zvýrazněné okrajem s efektem matného hliníku a analogové přístroje.

Vespa GTS 300 Super

Vespa GTS 300 Super

Klasická i moderní, funkční i výkonná: GTS Super má všechny vlastnosti, které jsou tak oblíbené u značky Vespa. Dynamický charakter modelu je obohacen o sportovní detaily, jako jsou mřížka po pravé straně, černé ráfky zvýrazněné okrajem s efektem matného hliníku a analogové přístroje.

Vespa GTS 300 Super Sport

Vespa GTS 300 Super Sport

Sportovní charakter Vespy je podtržen sérií modelů se sportovně orientovaným designem. Elegantní a temperamentní design GTS Super Sport je zvýrazněn dvěma exkluzivními a atraktivními matnými barvami: stříbrnou "Grigio Titanio" a černou "Nero Abisso". Sportovní vzhled je zvýrazněn černými ráfky.

Vespa GTS 300 Super Sport

Vespa GTS 300 Super Sport

Sportovní charakter Vespy je podtržen sérií modelů se sportovně orientovaným designem. Elegantní a temperamentní design GTS Super Sport je zvýrazněn dvěma exkluzivními a atraktivními matnými barvami: stříbrnou "Grigio Titanio" a černou "Nero Abisso". Sportovní vzhled je zvýrazněn černými ráfky.

Vespa GTS 300 Super Sport

Vespa GTS 300 Super Sport

Sportovní charakter Vespy je podtržen sérií modelů se sportovně orientovaným designem. Elegantní a temperamentní design GTS Super Sport je zvýrazněn dvěma exkluzivními a atraktivními matnými barvami: stříbrnou "Grigio Titanio" a černou "Nero Abisso". Sportovní vzhled je zvýrazněn černými ráfky.

Vespa GTS 300 Touring

Vespa GTS 300 Touring

Skútr GTS 300 ve speciální edici Touring je obohacen o výbavu ideální na delší cestování. Ale přitom si zachovává svoji jedinečnou eleganci. Přední a zadní chromovaný nosič na zavazadla, čelní štítek pro ochranu před nepříznivým počasím a boční stojánek pro snadnější parkování.

Vespa GTS 300 Touring

Vespa GTS 300 Touring

Skútr GTS 300 ve speciální edici Touring je obohacen o výbavu ideální na delší cestování. Ale přitom si zachovává svoji jedinečnou eleganci.

Vespa GTV 250

Vespa GTV 250

GTV bylo navrženo jako pocta svým předchůdcům z 60-tých let. Spojuje v sobě moderní design a jednoduché linie GTS s původním stylem historických Vesp, s důrazem na propracované detaily: chromovaná řidítka dokonale integrovaná kolem čelního světlometu, navíc s elegantním a funkčním štítkem.

Vespa GTV 300 Via Montenapoleone

Vespa GTV 300 Via Montenapoleone

Exkluzivní a mimořádně elegantní Vespa GTV čerpá svou inspiraci ze světa módy, umění a designu. Nejmocnější Vespa motor a chromová kola vyvolávají nadšení. Štítek "Via Montenapoleone" připomíná okouzlující jedinečnost tohoto modelu.

Vespa GTV 300 Vie della Moda

Vespa GTV 300 Vie della Moda

Vespa byla vždy ikonou módy a elegance. Nyní přichází s exkluzivní edicí "Vie della Moda", kde se snoubí půvab a rafinovanost, které Vás budou odlišovat od ostatních.

Vespa LX 125 3V LEm

Vespa LX 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 125 3V LEm

Vespa LX 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 125 3V LEm

Vespa LX 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 125 3V LEm

Vespa LX 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 125 3V LEm

Vespa LX 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 125 3V LEm Touring

Vespa LX 125 3V LEm Touring

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Model LX je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. Letos (2012) prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
U modelu Touring navíc ve výbavě přední a zadní nosič a čelní  plexi.
V modelu LX 125 3V Touring najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily (2 sací,1 výfukový). Jednoválec je vzduchem chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 125 3V LEm Touring

Vespa LX 125 3V LEm Touring

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Model LX je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. Letos prošel zásadními změnami v Pontedeře motor.

Vespa LX 125 ie

Vespa LX 125 ie

Italský styl v plechové karosérii s kompaktními rozměry: Vespa LX je pokračovatelem historické jedinečnosti. Nabízí klasiku v moderním pojetí a kombinaci s praktičností a vysokou mírou bezpečnosti. Elegantní skútr s krásnými liniemi.

Vespa LX 125 ie

Vespa LX 125 ie

Italský styl v plechové karosérii s kompaktními rozměry: Vespa LX je pokračovatelem historické jedinečnosti. Nabízí klasiku v moderním pojetí a kombinaci s praktičností a vysokou mírou bezpečnosti. Elegantní skútr s krásnými liniemi.

Vespa LX 125 ie

Vespa LX 125 ie

Italský styl v plechové karosérii s kompaktními rozměry: Vespa LX je pokračovatelem historické jedinečnosti. Nabízí klasiku v moderním pojetí a kombinaci s praktičností a vysokou mírou bezpečnosti. Elegantní skútr s krásnými liniemi.

Vespa LX 125 ie

Vespa LX 125 ie

Italský styl v plechové karosérii s kompaktními rozměry: Vespa LX je pokračovatelem historické jedinečnosti. Nabízí klasiku v moderním pojetí a kombinaci s praktičností a vysokou mírou bezpečnosti. Elegantní skútr s krásnými liniemi.

Vespa LX 125 ie Touring

Vespa LX 125 ie Touring

Pokud chcete moderní styl a ekologický šetrný městský skútr našli jste to pravé pro vás.

Vespa LX 125 ie Touring

Vespa LX 125 ie Touring

Pokud chcete moderní styl a ekologický šetrný městský skútr našli jste to pravé pro vás.

Vespa LX 125 ie Touring

Vespa LX 125 ie Touring

Pokud chcete moderní styl a ekologický šetrný městský skútr našli jste to pravé pro vás.

Vespa LX 150 ie

Vespa LX 150 ie

Vespa LX má styl, který se stal skutečným trendem. Střízlivé a čisté linie, nové barvy v kombinaci s chromovými detaily dává Vespě nezaměnitelný vzhled. Specifickým znakem tohoto modelu je zaoblený, vypouklý světlomet a tak jako u ostatních modelů letmo uložené přední kolo.

Vespa LX 150 ie

Vespa LX 150 ie

Vespa LX má styl, který se stal skutečným trendem. Střízlivé a čisté linie, nové barvy v kombinaci s chromovými detaily dává Vespě nezaměnitelný vzhled. Specifickým znakem tohoto modelu je zaoblený, vypouklý světlomet a tak jako u ostatních modelů letmo uložené přední kolo.

Vespa LX 150 ie

Vespa LX 150 ie

Vespa LX má styl, který se stal skutečným trendem. Střízlivé a čisté linie, nové barvy v kombinaci s chromovými detaily dává Vespě nezaměnitelný vzhled. Specifickým znakem tohoto modelu je zaoblený, vypouklý světlomet a tak jako u ostatních modelů letmo uložené přední kolo.

Vespa LX 150 ie

Vespa LX 150 ie

Vespa LX má styl, který se stal skutečným trendem. Střízlivé a čisté linie, nové barvy v kombinaci s chromovými detaily dává Vespě nezaměnitelný vzhled. Specifickým znakem tohoto modelu je zaoblený, vypouklý světlomet a tak jako u ostatních modelů letmo uložené přední kolo.

Vespa LX 150 ie

Vespa LX 150 ie

Vespa LX má styl, který se stal skutečným trendem. Střízlivé a čisté linie, nové barvy v kombinaci s chromovými detaily dává Vespě nezaměnitelný vzhled. Specifickým znakem tohoto modelu je zaoblený, vypouklý světlomet a tak jako u ostatních modelů letmo uložené přední kolo.

Vespa LX 150 ie Touring

Vespa LX 150 ie Touring

Pokud hledáte nezaměnitelný skútr, který bude připraven s vámi vyrazit na kratší výlety, právě jste ho našli!
 

Vespa LX 150 ie Touring

Vespa LX 150 ie Touring

Pokud hledáte nezaměnitelný skútr, který bude připraven s vámi vyrazit na kratší výlety, právě jste ho našli!
 

Vespa LX 151 3V LEm

Vespa LX 151 3V LEm

Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 151 3V  najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 151 3V LEm

Vespa LX 151 3V LEm

Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 151 3V  najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 151 3V LEm

Vespa LX 151 3V LEm

Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 151 3V  najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 151 3V LEm

Vespa LX 151 3V LEm

Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 151 3V  najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 151 3V LEm

Vespa LX 151 3V LEm

Model LX  je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako LX 151 3V  najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 151 3V LEm Touring

Vespa LX 151 3V LEm Touring

Model LX je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
U modelu Touring navíc ve výbavě přední a zadní nosič a čelní  plexi.

V modelu LX 151 3V Touring najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily (2 sací,1 výfukový). Jednoválec je vzduchem chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 151 3V LEm Touring

Vespa LX 151 3V LEm Touring

Model LX je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
U modelu Touring navíc ve výbavě přední a zadní nosič a čelní  plexi.

V modelu LX 151 3V Touring najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily (2 sací,1 výfukový). Jednoválec je vzduchem chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 50 2T

Vespa LX 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 2T

Vespa LX 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 2T

Vespa LX 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 2T

Vespa LX 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 2T

Vespa LX 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 2T

Vespa LX 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 2T - předváděcí model

Vespa LX 50 2T - předváděcí model

Jedná se o předváděcí model, který stojí v základní výbavě 59900kč s DPH
Nyní je se slevou 15000kč, tudiž za cenu 44900kč vč. DPH
Skútr je navíc odblokovaný v hodnotě 2500kč
Skútr je včetně originálního alarmu v ceně cca 3900kč
Rok výroby 2011, stav km k 5.8.2012 6500km

Vespa LX 50 2T Touring

Vespa LX 50 2T Touring

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
V ceně přední a zadní nosič + štítek.
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 2T Touring

Vespa LX 50 2T Touring

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
V ceně přední a zadní nosič + štítek.
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 4T Touring

Vespa LX 50 4T Touring

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
V ceně přední a zadní nosič + štítek.
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 4T Touring

Vespa LX 50 4T Touring

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
V ceně přední a zadní nosič + štítek.
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 4T4V

Vespa LX 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 4T4V

Vespa LX 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 4T4V

Vespa LX 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 4T4V

Vespa LX 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 4T4V

Vespa LX 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LX 50 4T4V

Vespa LX 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa LX 50 dostala pro letošní rok nový vzhled, který se vyznačuje novou přední kapotáží s moderními liniemi, které odráží typickou eleganci skútrů Vespa. A to je to, co odlišuje tyto skútry od konkurence. Vespa LX je pro zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od ostatních.

Vespa LXV 125 ie

Vespa LXV 125 ie

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Ve tvaru karoserie podle Vespy LX byl koncipován i model LXV jako pocta svým předchůdcům z 60-tých let.

Vespa LXV 125 ie Vie della Moda

Vespa LXV 125 ie Vie della Moda

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Ve speciální edici "Vie della Moda"  přichází model LXV 125 na kterém najdete sérii elegatních detailů.

Vespa LXV 125ie Vie della Moda

Vespa LXV 125ie Vie della Moda

Model LX je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. Letos (2012) prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.

U modelu Touring navíc ve výbavě přední a zadní nosič a čelní  plexi.

V modelu LX 125 3V Touring najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily (2 sací,1 výfukový). Jednoválec je vzduchem chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa Primavera 50 4T

Vespa Primavera 50 4T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa Primavera dostala zcela nový design, nová kastle modelu Primavera je díky své větší karosérii a 11palcovými koly ještě více stabilní. Při vývoji tohoto krásného nového modelu byla čerpána inspirace z posledního vývoje exkluzivního modelu Vespy 946.

Vespa Primavera 50 4T

Vespa Primavera 50 4T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa Primavera dostala zcela nový design, nová kastle modelu Primavera je díky své větší karosérii a 11palcovými koly ještě více stabilní. Při vývoji tohoto krásného nového modelu byla čerpána inspirace z posledního vývoje exkluzivního modelu Vespy 946.

Vespa Primavera 50 4T

Vespa Primavera 50 4T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa Primavera dostala zcela nový design, nová kastle modelu Primavera je díky své větší karosérii a 11palcovými koly ještě více stabilní. Při vývoji tohoto krásného nového modelu byla čerpána inspirace z posledního vývoje exkluzivního modelu Vespy 946.

Vespa Primavera 50 4T

Vespa Primavera 50 4T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa Primavera dostala zcela nový design, nová kastle modelu Primavera je díky své větší karosérii a 11palcovými koly ještě více stabilní. Při vývoji tohoto krásného nového modelu byla čerpána inspirace z posledního vývoje exkluzivního modelu Vespy 946.

Vespa Primavera 50 4T

Vespa Primavera 50 4T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa Primavera dostala zcela nový design, nová kastle modelu Primavera je díky své větší karosérii a 11palcovými koly ještě více stabilní. Při vývoji tohoto krásného nového modelu byla čerpána inspirace z posledního vývoje exkluzivního modelu Vespy 946.

Vespa Primavera 50 4T

Vespa Primavera 50 4T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa Primavera dostala zcela nový design, nová kastle modelu Primavera je díky své větší karosérii a 11palcovými koly ještě více stabilní. Při vývoji tohoto krásného nového modelu byla čerpána inspirace z posledního vývoje exkluzivního modelu Vespy 946.

Vespa Primavera Touring 125 3V Lem

Vespa Primavera Touring 125 3V Lem

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
Vespa Primavera dostala zcela nový design, nová kastle modelu Primavera je díky své větší karosérii a 11palcovými koly ještě více stabilní. Při vývoji tohoto krásného nového modelu byla čerpána inspirace z posledního vývoje exkluzivního modelu Vespy 946.
Model Touring je doplněn o přední a zadní nosič + plexi štít

Vespa Primavera Touring 150 3V Lem

Vespa Primavera Touring 150 3V Lem

Vespa Primavera dostala zcela nový design, nová kastle modelu Primavera je díky své větší karosérii a 11palcovými koly ještě více stabilní. Při vývoji tohoto krásného nového modelu byla čerpána inspirace z posledního vývoje exkluzivního modelu Vespy 946.
Model Touring je doplněn o přední a zadní nosič + plexi štít

Vespa S 125 3V LEm

Vespa S 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako S 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa S 125 3V LEm

Vespa S 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako S 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa S 125 3V LEm

Vespa S 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako S 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa S 125 3V LEm

Vespa S 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako S 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa S 125 3V LEm Sport

Vespa S 125 3V LEm Sport

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako S 125 3V Sport najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa S 125 ie

Vespa S 125 ie

Vespa S 125: design je jednoduchý a přesto elegantní. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 125 ie

Vespa S 125 ie

Vespa S 125: design je jednoduchý a přesto elegantní. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 125 ie

Vespa S 125 ie

Vespa S 125: design je jednoduchý a přesto elegantní. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 125 ie

Vespa S 125 ie

Vespa S 125: design je jednoduchý a přesto elegantní. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 125 ie

Vespa S 125 ie

Vespa S 125: design je jednoduchý a přesto elegantní. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 125 ie College

Vespa S 125 ie College

Speciální model Vespa S College: design je jednoduchý a přesto elegantní. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter. Dvoubarevné provedení dodává S 125 Collage svěžest a energii.

Vespa S 125 ie Sport

Vespa S 125 ie Sport

Sportovní charakter této Vespy je podtržen speciálním designem: exkluzivní matně stříbrná barva "Grigio Titanio" je doplněna na bocích racingovým motivem a červenou barvou pružiny předního tlumiče. Konečný dojem podtrhují černé ráfky.

Vespa S 150 ie College

Vespa S 150 ie College

Speciální model Vespa S College: design je jednoduchý a přesto elegantní. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter. Dvoubarevné provedení dodává S 150 Collage svěžest a energii.

Vespa S 150 ie Sport

Vespa S 150 ie Sport

Sportovní charakter této Vespy je podtržen speciálním designem: exkluzivní matně stříbrná barva "Grigio Titanio" je doplněna na bocích racingovým motivem a červenou barvou pružiny předního tlumiče. Konečný dojem podtrhují černé ráfky.

Vespa S 50 2T

Vespa S 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa S 50: jednoduchý a přesto elegantní design. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 50 2T

Vespa S 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa S 50: jednoduchý a přesto elegantní design. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 50 2T

Vespa S 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa S 50: jednoduchý a přesto elegantní design. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 50 2T

Vespa S 50 2T

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa S 50: jednoduchý a přesto elegantní design. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 50 2T College

Vespa S 50 2T College

Speciální model Vespa S 50 College: jednoduchý a přesto elegantní design. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter. Dvoubarevné provedení dodává S 50 Collage svěžest a energii.

Vespa S 50 2T Sport

Vespa S 50 2T Sport

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Sportovní charakter této Vespy je podtržen speciálním designem: exkluzivní černá barva "nero abisso" a matně stříbrná "Grigio Titanio" je doplněna na bocích racingovým motivem a červenou barvou pružiny tlumiče.

Vespa S 50 2T Sport

Vespa S 50 2T Sport

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Sportovní charakter této Vespy je podtržen speciálním designem: exkluzivní černá barva "nero abisso" a matně stříbrná "Grigio Titanio" je doplněna na bocích racingovým motivem a červenou barvou pružiny tlumiče.

Vespa S 50 4T4V

Vespa S 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa S 50: jednoduchý a přesto elegantní design. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 50 4T4V

Vespa S 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa S 50: jednoduchý a přesto elegantní design. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 50 4T4V

Vespa S 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa S 50: jednoduchý a přesto elegantní design. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 50 4T4V

Vespa S 50 4T4V

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Vespa S 50: jednoduchý a přesto elegantní design. Tento model je prezentován jasnými, jednoduchými liniemi a podtrhuje mladistvý charakter.

Vespa S 50 4T4V Sport

Vespa S 50 4T4V Sport

Možno řídit na řidičák sk. AM od 15 let a sk. B
Sportovní charakter této Vespy je podtržen speciálním designem: exkluzivní černá barva "nero abisso" je doplněna na bocích racingovým motivem a červenou barvou pružiny tlumiče.