Vespa LX 151 3V LEm Touring

Model LX je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
U modelu Touring navíc ve výbavě přední a zadní nosič a čelní  plexi.

V modelu LX 151 3V Touring najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily (2 sací,1 výfukový). Jednoválec je vzduchem chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring Vespa LX 151 3V LEm Touring

Pro rok 2013 v nové šedé barvě: "Grigio Apuano".

Hlavním cílem vývojového střediska bylo zvýšit výkon, dynamiku a snížit spotřebu paliva plus emisní hodnoty. To se podařilo díky……

  • Inovativnímu systému časování ventilů, optimálního umístění svíčky čímž dochází k ideálnímu spalování a s tím spojeného a chlazení  hlavy motoru. Výkon se tím zvýšil o 7% a maximální točivý moment o 10%. Přes významné zvýšení výkonu se snížila spotřeba paliva. A ve spojení se servisními intervaly rozšířenými na 10.000 km se výrazně snižují provozní náklady. 
  • Další změnou prošli rotující části motoru, které jsou uloženy ve valivých ložiscích, vahadla jsou uložena v klecích, vačky v kuličkových ložiskách. Tím se snížila hlučnost motoru.

Vespa je atraktivní nejen po stránce zdokonalování technických možností, ale i designu. I zde najdeme moderní linie a eleganci.
Změnou prošla i přístrojová deska, která je nyní lépe čitelná. A najdeme zde např. ukazatel rychlosti, počítadlo kilometrů, digitální hodiny a kontrolku rezervy paliva.  LX 125 3V se standardně dodává i s imobilizérem proti krádeži, které je signalizováno LED kontrolkou.
Pod pohodlným sedlem je úložný prostor, který pojme přilbu typu Jet. Nechybí zde ani praktická odkládací schránka pro peněženku či mobil. A nesmíme opomenout ani klasický háček na tašku.
Robustní nosná ocelová karoserie poskytuje stabilní a přesnou jízdu. Přední hliníkové kolo má velikost 11“ a zadní 10“. O bezpečí se dobře stará přední kotoučová brzda o průměru 200mm a zadní bubnová brzda.

Pro rok 2012 bude Vespa LX 151 3V LEm Touring dodávána v barvách:

  • Marrone Terra di Toscana (hnědá)