Vespa LX 151 3V LEm Touring
Model LX je jeden z nejprodávanějších modelů Vespa v Evropě i v USA. V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
U modelu Touring navíc ve výbavě přední a zadní nosič a čelní plexi.
V modelu LX 151 3V Touring najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily (2 sací,1 výfukový). Jednoválec je vzduchem chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.
Pro rok 2013 v nové šedé barvě: "Grigio Apuano".
Hlavním cílem vývojového střediska bylo zvýšit výkon, dynamiku a snížit spotřebu paliva plus emisní hodnoty. To se podařilo díky……
- Inovativnímu systému časování ventilů, optimálního umístění svíčky čímž dochází k ideálnímu spalování a s tím spojeného a chlazení hlavy motoru. Výkon se tím zvýšil o 7% a maximální točivý moment o 10%. Přes významné zvýšení výkonu se snížila spotřeba paliva. A ve spojení se servisními intervaly rozšířenými na 10.000 km se výrazně snižují provozní náklady.
- Další změnou prošli rotující části motoru, které jsou uloženy ve valivých ložiscích, vahadla jsou uložena v klecích, vačky v kuličkových ložiskách. Tím se snížila hlučnost motoru.
Vespa je atraktivní nejen po stránce zdokonalování technických možností, ale i designu. I zde najdeme moderní linie a eleganci.
Změnou prošla i přístrojová deska, která je nyní lépe čitelná. A najdeme zde např. ukazatel rychlosti, počítadlo kilometrů, digitální hodiny a kontrolku rezervy paliva. LX 125 3V se standardně dodává i s imobilizérem proti krádeži, které je signalizováno LED kontrolkou.
Pod pohodlným sedlem je úložný prostor, který pojme přilbu typu Jet. Nechybí zde ani praktická odkládací schránka pro peněženku či mobil. A nesmíme opomenout ani klasický háček na tašku.
Robustní nosná ocelová karoserie poskytuje stabilní a přesnou jízdu. Přední hliníkové kolo má velikost 11“ a zadní 10“. O bezpečí se dobře stará přední kotoučová brzda o průměru 200mm a zadní bubnová brzda.
Pro rok 2012 bude Vespa LX 151 3V LEm Touring dodávána v barvách:
- Marrone Terra di Toscana (hnědá)