Vespa S 125 3V LEm

Stačí Vám řidičské oprávnění skupiny B!
V roce 2012 prošel zásadními změnami v italské Pontedeře motor.
V modelu označeném jako S 125 3V najdeme nový vysoce spolehlivý motor se 3-ventily ( 2 sací, 1 výfukový ). Jednoválec je vzduchem  chlazený s nejmodernějším elektronickým vstřikování paliva.

Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm Vespa S 125 3V LEm

Hlavním cílem vývojového střediska bylo zvýšit výkon, dynamiku a snížit spotřebu paliva plus emisní hodnoty. To se podařilo díky……

  • Inovativnímu systému časování ventilů, optimálního umístění svíčky čímž dochází k ideálnímu spalování a s tím spojeného a chlazení  hlavy motoru. Výkon se tím zvýšil o 7% a maximální točivý moment o 10%. Přes významné zvýšení výkonu se snížila spotřeba paliva. A ve spojení se servisními intervaly rozšířenými na 10.000 km se výrazně snižují provozní náklady. 
  • Další změnou prošli rotující části motoru, které jsou uloženy ve valivých ložiscích, vahadla jsou uložena v klecích, vačky v kuličkových ložiskách. Tím se snížila hlučnost motoru.

Vespa je atraktivní nejen po stránce zdokonalování technických možností, ale i designu. I zde najdeme moderní linie a eleganci.
Změnou prošla i přístrojová deska, která je nyní lépe čitelná. A najdeme zde např. ukazatel rychlosti, počítadlo kilometrů, digitální hodiny a kontrolku rezervy paliva.  LX 125 3V se standardně dodává i s imobilizérem proti krádeži, které je signalizováno LED kontrolkou.
Pod pohodlným sedlem je úložný prostor, který pojme přilbu typu Jet. Nechybí zde ani praktická odkládací schránka pro peněženku či mobil. A nesmíme opomenout ani klasický háček na tašku.
Robustní nosná ocelová karoserie poskytuje stabilní a přesnou jízdu. Přední hliníkové kolo má velikost 11“ a zadní 10“. O bezpečí se dobře stará přední kotoučová brzda o průměru 200mm a zadní bubnová brzda.

Pro rok 2012 bude S 125 3V LEm dodávána v barvách:

  • Nero Vulcano ( černá )
  • Montebianco ( bílá )
  • Rosso dragon ( červená )
  • Glossy black (černá lesklá )
  • Azzurro Mediterraneo ( modrá )