Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba

Vespa Primavera dostala zcela nový design, nová kastle modelu Primavera je díky své větší karosérii a 11palcovými koly ještě více stabilní. Při vývoji tohoto krásného nového modelu byla čerpána inspirace z posledního vývoje exkluzivního modelu Vespy 946.

Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba Vespa Primavera 50ccm 2T + 3 roky záruka a asistenční služba

Po fenomenální Vespě 946 představené loni, přichází letos Piaggio s nástupcem modelu LX, s nímž se současně vrací k velmi úspěšné historii značky. První model Primavera byl představen v roce 1968 a rychle dosáhl fenomenálního úspěchu po celém světě. Celkově se prodalo několik milionů kusů tohoto modelu.
Nová Primavera nahrazuje stávající model LX a představuje výraznou inovaci, a to i díky zkušenostem z projektu 946. Částečně přebírá některé linie 946 a nabízí novou úroveň komfortu, technických inovací a jízdních vlastností:

  • nepatrně větší rozměry
  • podsedlový prostor zvětšený z 14,3 na 16,6 ltr.
  • LED diodová technologie u směrových ukazatelů včetně denního osvětlení
  • nové uchycení motoru pro snížený přenos vibrací do tužší karoserie
  • inovované zavěšení předního kola


Proč právě novou Vespu Primaveru?

  • přitažlivost unikátního a ikonického designu
  • pozornost pro detaily, barvy a módní trendy
  • oslovení prestiží značky a její historií, která z ní dělá světovou značku, a také významem pojmu made in Italy
  • hledání solidního a praktického vozidla, perfektního pro každodenní použití a rychlé cestování
  • význam ekologie výroby a provozu, nízká spotřeba paliva

Více než 50let představuje „malá“ Vespa sen o svobodě pro mladou generaci. A “Primavera” reprezentuje ikonu tohoto snu.
Nyní je tento sen inovov
án díky moderním trendům a technologiím, použitým u unikátní a sofistikované Vespy 946.
Nová Vespa Primavera znovu nabízí splnění snu o svobodě a radosti ze života, díky moderní image, pokrokové konstrukci a evokujícímu stylu.

Základní vlastnosti nové Vespy Primavera

Design

  • nová karoserie a design
  • nová ergonomie sedla
  • nové detaily a čalounění
  • nový design ráfků

Bezpečnost

  • 11“ přední i zadní ráfek
  • nové přední odpružení ESS
  • kotoučová a bubnová brzda

Komfort

  • větší rozvor mezi koly
  • více místa pro řidiče i spolujezdce
  • podsedlový prostor pro 1 int.přilbu
  • hmotnost téměř stejná jako u LX

Technologie

  • LED denní osvětlení a zadní světlo
  • nová přístrojová deska
  • motory 50 2s a 4s4v, 125-150 3v

Vespa Primavera dědí exkluzivní a rafinovanou eleganci Vespy 946 při současném zachování původního tvaru. Díky tomuto řešení Primavera přebírá jedinečnost nejluxusnějšího modelu všech dob a zároveň si ponechává funkčnost a komfort skútru pro denní městskou mobilitu.
Zvláštní péče byla věnována i těm nejmenším detailům: díly s chromovým povrchem, stupačky spolujezdce - to vše dělá Primaveru unikátní.
Návrh karoserie představuje nové řešení jak vytvořit více místa pro nohy při zachování původních vzdáleností mezi sedlem a řidítky.
Navíc podnožky jsou v centrální části užší takže jezdec může snadněji a pohodlněji ponechat nohy na vozovce během stání.
Tvar sedla byl navržen za účelem poskytnutí maximálního komfortu při jízdě a současně snadného nástupu i sesednutí.

Primavera přináší důležitou inovaci:
kompletně nové přední odpružení
ESS (Enhanced Sliding Suspension), které díky lepším jízdním vlastnostem poskytuje vyšší komfort i bezpečnost.
Nové odpružení bylo zcela přepracováno za účelem snížení třecích sil a zvýšení ovladatelnosti.
Tlumič, dříve uchycený pomocí 2 šroubů, je nyní fixován pomocí kotvícího čepu.
Toto nové řešení navíc i zlepšuje des
ign Primavery.

Přístrojová deska Primavery nastavuje nové standardy v použití technologií.
Kombinuje analogový ukazatel rychlosti a LCD displej zobrazující celkový stav km, denní počítadlo km, zásobu paliva v nádrži a hodiny. Po obou stranách LCD displeje jsou umístěny kontrolky
Nová přístrojová deska reprezentuje perfektní kombinaci tradice a inovace.

Technologickou úroveň Primavery podtrhuje také systém osvětlení díky využití LED technologie. Přední denní osvětlení DRL a zadní brzdové světlo jsou tvořeny LED světly – moderním a elegantním řešením.
Největší inovací je LED přední denní osvětlení DRL (daytime running lamp) - pouze u verzí 125 a 150ccm.
Obdobně jako u exkluzivní Vespy 946 je DRL osvětlení perfektně integrováno do předních blinkrů. Díky tomu zůstává přední plocha karoserie stylově čistá.

Základní vlastnosti - technologie Motoru.
Primavera je vybavena obdobnou kompletní řadou motorů jako předchůdce LX:
- 50cc 2s a 4s4v ie.
- 125-150cc 3V i.e.

Tyto motory představují vrchol z hlediska technologie, výkonu a spotřeby paliva.
Motor 125cc 3V poskytuje dle norem WMTC 2.
1 spotřebu cca 47 km/l – jednu z nejnižších ve své kategorii.
Tyto motory představují vrchol z hlediska účinnosti, s mimořádnými servisními intervaly každých 10.000 km.

Detailní vlastnosti.
Piaggio Design Centre díky zkušenostem z vývoje 946 využilo několik výrazných nových linií povrchu karoserie, které bez narušení měkkých tvarů typických pro značku představují zcela nový moderní a dynamický design.
Primavera dědí exkluzivní a rafinovanou eleganci modelu 946 a současně drží celkový základní tvar. Díky tomu neztrácí nic ze své funkčnosti a komfortu skútru určeného primárně pro denní použití.
Přední panel se vrací k vlastní tradici značky, zajišťující primárně krytí sloupku řízení. Tento prvek, známý také jako «kravata», má nepravidelný tvar – úzký nahoře a postupně se rozšiřující směrem dolu.
Vespa 946 rovněž využívá tento tradiční stylistický prvek, i když ještě více tvarově zvýrazněný a futuristický. Naproti tomu Primavera zmírňuje extravaganci modelu 946 díky čisté linii plochy bez chromových detailů.
Hlavním mottem Primavery je inspirace tradičními tvary Vespy a jejich transformace do moderních linií.
Jedním z nejpůsobivějších příkladů jsou boční tvary zadní části karoserie, zvané «tváře». Jejich finální tvar je velmi dynamický a čistý zároveň, díky vynechání jakýchkoliv plastových lišt a dílů.

Rozměr 11’’ pro přední i zadní kolo představuje ideální kompromis mezi dvěma základními charakteristikami pro městský skútr - bezpečností a obratností.
Ráfky přebírají od předchůdce LX 6-ti paprskový design ale přinášejí nové a dynamičtější linie.
Výrazným prvkem tachometru je LCD displej ve spodní části, který zobrazuje důležité informace: celkový stav km, denní počítadlo, stav paliva v nádrži a hodiny. Tlačítko denního počítadla je nyní umístěno na pravé straně vedle rukojeti plynu – přepínač MODE. Všechny postranní přepínače u řidítek jsou nyní odděleny na vzájem, jako tomu bylo u starých Vesp.

Vespa je opět vyrobena celá z oceli avšak kompletně přetvarovaná, ponechává si klasickou konstrukci: svařovanou z ocelových lisovaných částí. Pečlivý design jednotlivých částí umožnil bez významného navýšení hmotnosti zvýšit tuhost a to i při současném zvětšení celkových vnějších rozměrů. Vlastnosti karoserie a kvalitnější konstrukce jsou umožněny díky nové plně automatické svařovací výrobní lince.
Nový design karoserie také zvyšuje komfort díky novému umístění baterie ve středovém panelu. Toto řešení v důsledku snižuje těžiště a tím zlepšuje ovladatelnost a stabilitu.
Dalším benefitem přemístění baterie je větší pod-sedlový prostor včetně měkkého textilního krytu, nyní o objemu 16,6 ltr., dostatečný pro 1 plnohodnotnou přilbu. Sedlo lze nyní snadno odjistit u modelů 125 a 150ccm pomocí tlačítka v přední přihrádce pod řidítky - obdobně jako u modelů GTS.

 

Změna je život! Nebojte se změnit Váš starý skútr za nový. Získat můžete nejen větší bezpečnost, spolehlivost, ale i komfort. A proč jít do změny právě s námi? Protože prodejem skútru zdaleka naše služby nekončí!

 

Proč koupit tento skútr?

  • vhodné pro řidičské oprávnění Řidičské oprávnění skupiny BŘidičské oprávnění skupiny AŘidičské oprávnění skupiny A1Řidičské oprávnění skupiny AM
  • když první stroj, tak jedině skútr Vespa
  • luxusní stroj pro ty, co se spokojí jen s tím nejlepším
  • určen pro 2 osoby s pevnými a prostornými stupačky pro spolujezdce
  • na stroj dostanete standardní záruku 2 roky
  • automatická převodovka, žádné řazení, řízení zvládne téměř každý - snadné ovládání
  • dostupnost originálních dílů za přijatelné ceny
  • mnoho doplňků a příslušenství, kterými můžete skútr dovybavit
  • velký výběr tuningových dílů pro individuální úpravy tohoto skútru
  • moderní retro design
  • velmi pohodlný skútr
  • ideální skútr pro městský provoz, už žádné kolony nebudou překážkou
  • pohodlné velké dvousedlo
  • malý, svižný a přitom skladný - již žádný problém s parkováním
  • perfektní dílenské zpracování
  • vybaven moderními technologiemi
  • osvědčená značka s několikaletou tradicí
  • nabízí praktický úložný prostor pod sedlem určený především pro úschovu přilby
  • navíc v přední části pod řídítky najdete menší uzamykatelný úložný prostor pro úschovu dokladů, peněženky či nějaké drobnosti
  • prodloužené servisní intervaly skútru (určeno pro každodenní používání i na delší vzdálenosti)
  • velmi nízké náklady na provoz (dlouhé servisní intervaly/nízká spotřeba)

 

Proč koupit u nás?

  • doprava zdarma po celé ČR (závoz provádíme osobně, prioritou je pro nás Vám stroj dovézt perfektně čistý a nijak neponičený, proto nelze u nás využít jiných přepravních služeb)
  • možnost osobního odběru
  • možnost výhodného nákupu na splátky přes společnost Cetelem, pro výhodnou kalkulaci splátek pište na info@skutry-levne.cz
  • rychlé dodání! Skútry SKLADEM můžeme mít připravené již tentýž či následující den k odběru, NA OBJEDNÁNÍ pak obvykle do týdne v závislosti na dodavateli a skladových dostupností.
  • odborná montáž a seřízení skútru před předáním
  • rádi Vám poradíme s výběrem skútru
  • řádně Vám skútr vysvětlíme a předvedeme i v případě využití dopravy zdarma, stejně jako při nákupu v kamenné prodejně
  • perfektně vyškolený personál a profesionální přístup
  • rychlé a bezproblémové řešení reklamací
  • oficiální zastoupení prodávaných značek
  • dlouhodobá zkušenost se skútry i v závodním odvětví - závodní TEAM
  • autorizovaný prodejce a servis prodávaných značek - servisní zázemí (servis všech skútrů), diagnostika - řádně se o Váš stroj v našem servisu postaráme nejen v záruční době, ale i pozáruční době
  • možnost zapůjčení náhradního skútru při servisní prohlídce za symbolické ceny
  • s námi se můžete účastnit vyjížděk pořádané pod záštitou ScooterClubuOlomouc či přímo na našich facebookových stránkách Skútry-Levně.cz
  • držák SPZ ke každému skútru i s nějakou nálepečkou zdarma, nemusíte již složitě shánět po prodejnách, na co přimontovat Vaši novou SPZ
  • na skútru můžete od nás odjet po vlastní ose, na Vaši žádost Vám vyřídíme povinné ručení a zdarma přidáme převozní SPZ s platností 10 pracovních dnů
  • nejširší výběr skútrů na jednom místě z pohodlí domova
  • nabízíme jen stroje, u kterých jsme si jistí dostupností náhradních dílů